Dva důležité prvky při prodeji nemovitosti jsou…

12.1. 2020Jan Chromeček0

Čas

Prodej nemovitosti mnohdy bývá běh na dlouho trať a skládá se z několika kroků:
  • odhad tržní ceny nemovitosti
  • prezentace nemovitosti
  • komunikace s poptávajícími
  • prohlídky nemovitosti se zájemci
  • vyjednávání o ceně
  • příprava smluv
  • vklady na katastrálním úřadě
  • banky
  • předání nemovitosti
  • případné řešení skrytých závad atd.
Ve většině bodů vás tím realitní makléř může plně zastoupit, anebo vás tím rychleji a bezpečněji provede. Zejména volání konkurenčních makléřů a sjednávání schůzek se zájemci je jak časově, tak psychicky velice náročné. 

Schopnosti

  • správné načasování prodeje (př. ukončení fixace, roční období)
  • stanovit způsob prodeje (přímý prodej nebo aukce)
  • nastavit správně prodejní cenu
  • uspořádat nemovitost tak, aby pro kupujícího byla zajímavá (Home Staging)
  • pořídit kvalitní fotodokumentaci (fotky a možná i video)
  • vytvořit půdorys
  • napsat poutavý popisek
  • zvolit správný marketing (sociální sítě, letáčky, plachta, webové portály atd.)
  • vyjednávání s kupujícím (ideálně bez emocí)
Pokud si chcete prodávat nemovitost sami, je tu stále možnost využít dílčích služeb makléře, a získáte tak větší šanci nemovitost prodat rychleji a bezpečněji.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • Kategorie
  • Než začnete prodávat svojí nemvoitost
  • Pár pohledů na věci, které jsou před prodejem nutné udělat nebo se k ním alespoň postavit. Vše je doplněné o poznámky z realitní praxe. 

    Vaše osobní údaje budu zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti realitního trhu. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. GDPR